December 11, 2009

~MIMPI DIER~




Alkisah...
Hari itu sahabat terbaik aku mimpi..
Si FATIEHAH tu la..
Dia mimpi dia mengandung..
Fulamak..kahwin pun tak, boleh plak dia ngandung..
Nama pon mimpi..kan?
Yang kelakar yer..
Dia cakap nasib baik tak sempat bersalin..
Bagi aku, lagi baik la bersalin..tak gitu?
Merasa jugak nikmat bersalin tu..(nikmat??)
Walaupun tak betul kan...hahaha...


So, aku pun wat la research sikit tentang mimpi ni..
Mimpi ne kadang2 ada tersirat makna2 tertentu..
Mungkin sebagai petunjuk..
Atau mungkin mainan tidur..
Or mungkin juga sebagai gangguan syaitan..


Dan result yer..
Kalau sesiapa yang mimpi dia mengandung o melahirkan anak..
Maknanya dia akan mendapat rezeki yang banyak..
InsyaALLAH...ALLAH sahaja yang mengetahui..tak gitu?
So, cik FATIEHAH kita ne nak dapat rezeki yang banyak la..
Hulur2 kan la ke sahabatmu ni yer..
Kan lebih baik kalau kita bersedekah...(2 bodek nama yer)

Untuk mengetahui lebih lanjut pasal mimpi..
Anda boleh Klik sini.
Dalam laman web ne ada 1001 makna mimpi.


Sekian dulu..
Aku nak bermimpi indah plak..
Adios amigos mengosten..(^_^)





8 comments:

pakwe die haha said...

ye ke baby i mimpi gtu..?? hahak ^_^

ade chnce neh... ngee :P

Haifa said...

gatei yer mamat ne..
adoyai...perasan nak mampos..
klu ske ckp jer trus-terang kat dia..
nk segan2 plak..bby2 lg..
isyh2x...

Kucai said...

haha xde mknenye ak dgn die..

skandal2 je tuh hahahak ^_^

dunia ja sume neh xmao la ak hahak..

bestnye ko dh blk bljr.. ak dok best tdo kat umah lg nehhhh

hahakzz ^_^

Haifa said...

tido jela keje ko..
nti blik ump msti bdn mcm tong drum..
gemok..tembam..
cnfrm r xknl ko lg..

Fatiehah said...

haha..
xsenonoh epa..post entry ni..
malu sy..huhu..
ank sape tah..
naseb sy xbersalin lg taw..
takut!!!!!!!

Haifa said...

xyah malu2 la..
rul kn xtaw malu...hehehe..
takut watpe..bkn yer b'salin btul pon..xrs pon sakit 2..haha

Fatiehah said...

eii..dlm mimpi dpt rasa taw..

Anonymous said...

mengapa tidak:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...