December 4, 2009

~KETIKA CINTA BERTASBIH~





Aku baru jer lepas melayan cite KETIKA CINTA BERTASBIH.(ketinggalan aje aku ne)
Mantop r citer ne..best..menarik..tertarik..penuh emosi n macam2 lagi la.
Tak tahu la aku nak komen apa lagi..5 STARS aku bagi.
Tapi yang malangnya ada episod 2 plak.
Lupa plak aku yang novelnya memang ada 2 episod.
Aku ambil cerita ni dari abang aku.
Tak taw pulak tak habis.
Tak best la pulak tengok cerita tergantung ne..
Mana ek nak cari episod 2 ne?
Anybody??




Ketika Cinta Bertasbih

Bertuturlah cinta
Mengucap satu nama
Seindah goresan sabdamu dalam kitabku
Cinta yang bertasbih
Mengutus Hati ini
Kusandarkan hidup dan matiku padamu


Bisikkan doaku
Dalam butiran tasbih
Kupanjatkan pintaku padamu Maha Cinta
Sudah di ubun-ubun cinta mengusik resah
Tak bisa kupaksa walau hatiku menjerit


Ketika Cinta bertasbih Nadiku berdenyut merdu
Kembang kempis dadaku merangkai butir cinta
Garis tangan tergambar tak bisa aku menentang
Sujud sukur padamu atas segala cinta



Pelakon-pelakon Ketika Cinta Bertasbih

5 comments:

madihah said...

salam...
nice blog c's..
i klo dah baca novel dia dah malas nak tgk filemnya..hehe

Nadiatul Haifa said...

w'salam..
haha..dah bc ea novel dia?
dihah..follow la my blog..

NiCkY BeAr said...

epahhh...
farhan kata episod 2 dia blm kuar cd lagi..
cuma d pawagam jew bru kuar..
so kna tunggu la..
anyah pun da tgk citer nie..
besttt....
skng ngah cari novel dia..
farhan kata dia akan carikan..
huhuhuhu..

Nadiatul Haifa said...

bley la pinjam yer anya..
soh farhan 2 bli cepat2 skit.hehe..
igtkn dh kuar episod 2 tu..
blum ea..huhu..
xsabar nk tgk..

Anonymous said...

I was looking for Baby Car Seats and was wondering if PoshTots is the best designer for Baby Car Seats?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...