July 24, 2009

~KELIRU IS CONFIUS~





aku tak mengerti dengan perasaan ku ini..

bila dia wujud...
aku rimas, lemas, malas...

bila dia menghilang tanpa khabar berita...
aku rindu, ingin tahu, tidak keruan..

apakah perasaan itu?

aku tidak mengerti dengan perasaan ku...

andai ku tahu dia tercipta untukku...
andai ku tahu dia adalah milikku...
masalah ye aku tak tahu... :|

aku masih mencari....
jejaka idaman ku...

nape la dia tu tak memenuhi criteria2 yang aku nak??
andai itu takdirnya...
aku terima nikahnya...
(stat merepek dh ne..haha..mcm tajuk novel jer)

wahai manusia itu..
aku tak mahu kehilangan mu..
teruskan la perasaan itu...
kadang-kadang aku rasa amat memerlukanmu..

maafkanku andai ku menyakitimu..
tujuan ku supaya kau tidak menaruh harapan padaku...
apa yang terjadi di masa hadapan...
hanya Allah yang tahu...

terima kasih...
dan kembalilah seperti dulu..
aku sayang kamu.... :-)





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...