July 27, 2009

~BATU HEMPAP DADA~


Damn!!aku tak tahu apa dah jadi ngan aku hari ni...emosi aku sungguh tak stabil..gangguan mental..pagi2 lagi mood aku dah bad..rosak satu hari ini..benci giler r ada perasaan macam ni..BENCI!!!!!

Aku tak tawu la patut ke tak aku cite kat sini..tapi aku perlu luahkan..lagi lama aku pendam, lagi tu la aku tak bley study..quiz bertimbun2..dari 1 subjek ke 1 subjek.study ye tak lagi..plan ye nak baca OB malam ne..nmpk gaya ye kena cancel r..pikiran aku ne dah melayang ntah kemana la...

Sahabat aku.....aku tak tahu apa dah jadi kat dier..tapi aku tahu dia tengah frust menonggeng..sebab ape aku tak tahu...2 yg aku tension..aku tak tahu pape!!!dia tak nak berkongsi ngan aku..nape tak nak kongsi ngan aku?cakap aku ne sahabat kesayangan dier..patut ke buat aku macam tu.aku tahu dia tak sihat pon dari orang lain..pe punya kawan aku ne..aku sedar aku ne memang tak bley wat pape..coz kami jauh..sejauh 100km..tapi, tu bukan alasan yer..

Cite jela...ingat kalu tak cite aku tak dapat rasa ke kelainan ker..perasan sangat la..tolong la jangan sorok pape dari aku..pikiran aku ne bukan betoi sangat..kang mula pikir bukan2..adoi...aku sehabis tidak nak berkongsi segala2 ye ngan dia..nape dia lain sangat..tak nak aku risau??nonsense r...lagi dia wat macam tu, lagi aku risau ada la...

Yang lagi 1 kes...pasai kawan gak..penin tul kepala aku..kemana dia menghilang..tak pernah dibuat tak mesej aku selama ne..anta mesej tak reply..woittt!!!jangan wat aku risau bley tak..aku ne dah la sensitif...isyh!!!tapi salah aku gak kot.sapa suh jual mahal..cakap bukan2 kat dia..tah ape la dia pikir pasai aku sekarang ne tak tawu la...

Aku tak nak kehilangan korang la..aku sayang korang...tolong la kembali macam dulu....aku tertekan ngan situasi sekarang ne..kalau betul korang sayang aku,,,,tolong la..plezzzz...aku dah tak tahan.jangan seksa aku macam ne... :'(



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...