July 18, 2009

~HARRY POTTER...SEDAY YER..~


pic ne aku snap tyme dyorg tgh b'lakon...
haha...berangan btoi.

poster yang merujakan aku...


daniel tengak usha aku 2..
malu yer..hehe..


Hangpa taw tak yang cerita terbaru HARRY POTTER dah kuar..HARRY POTTER N HALF-BLOOD PRINCE..pada sesiapa yang addicted ngan HARRY POTTER macam aku ne.. confirm la taw kan..

Kalu ikutkan hati memang hari ini aku dah tengok cerita tu kat Kuantan nun..disebabkan kemalasan n perasaan yang berbelah bagi nak pergi Kuantan yang jauh tu..aku batalkan niat tu...kalu ada kete la...dah lame aku meluncur ke sana..masalah ye tak ada..adoi..

N disebabkan aku cancel kan niat tu....aku tengah merana sekarang...huk3x..tibak plak nak tengok sangat2...sengal...tahpape..

Tak pe2..sabar ea haifa..nanti ko akan dapat tengok gak (dalam nada yang amat kesian)..tapi lambat lagi..huhu...nak tengok hero n heroin ku!!!!! :-(


p/s To fujita...jangan nak jelezkan orang yer..ada jugak yang merajuk seminggu kang..senyap2 sudah..jeles yer kat dia...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...