August 12, 2010

~DIARI 2 RAMADHAN 1431H~

Ada dalam 10 minit je lagi nak buka pose...Tapi aku nak membebel2 jap dulu...Tunggu ye cik Bika..sat lagi saya panjat la tangga tuk berbuka kat umah awak..Dan lama beno rasanya tak membebel kat sini..Rindu la plak..hehe~


Semalam berbuka kat Balai Islam Ibnu Kaldun..memang tak kuar wit pon..Just kuar wit tuk beli air and makanan sahur.Lebih kurang RM5 je..Hari ini saja menggatal nak pergi beli makanan..Dalam tak tahu nak beli apa tu abis gak wit RM11..tapi tuk makanan sahur jugak r..Jangan cakap aku buruk lantak plak..huhu~


Urm..azam aku tuk Ramadhan kali ni ialah nak puasa penuh macam tahun lepas..Mudah-mudahan Allah perkenankan la yer..hahah~Memang bahgia je tak yah ganti pose..kuikui~Moga Ramadhan kali ini lebih baik dari Ramadhan yang lepas dan aku dapat membaiki kegala kekurangan aku dalam bulan yang mulia ini..InsyaALLAH~


Cukup la setakat ini dulu..SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN n SELAMAT BERBUKA PUASA semua...Jangan makan banyak2..Nanti semput nak tarawikh..wassalam~



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...