March 13, 2010

~KECIK YANG BESAR~



Sejak akhir-akhir ni, begitu banyak masalah yang datang..
Bertimpa-timpa macam CENDAWAN tumbuh lepas hujan..
Tertekan..
Tension..
Stress..
Tak ada semangat nak wat pape dah..

Perkara yang kecik pon..
Kalau lama-lama pendam boleh jadi besar jugak..
Virus yang kecik sampai tak dapat dilihat dengan mata kasar..
Kalau lama-lama boleh jadi barah dalam badan kita..

Hanya kerana salah faham..
Boleh sampai bunuh-membunuh..
Hanya kerana salah sikit jer..
Boleh bermusuhan berpanjangan..

Final exam dah dekat..
Tinggal 8 hari je lagi..
Assigment quiz tak abis-abis lagi..
Maybe sebab ni la kot..
Semua orang macam nak giler..
Termasuk aku..

Aku perlukan seseorang untuk bagi semangat kat aku..
Menyokong dari belakang..
Sentiasa memberi nasihat yang berguna..
Mana dia??
Aku mencari...
Aku tercari..
Aku meneliti..
Aku menunggu..

Maybe aku tak perlu berharap pada dier lagi..
Aku ada ALLAH..
Berilah semangat padaku..
Untuk meneruskan semua ini..

1 comment:

Kucai said...

wuwu u don need me anymore..??

wuwu.. biarlah ak pegi mmbawa diri (T_T)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...