December 31, 2009

2010 [Tak rasa pape pown]




10


9


8


7


6


5


4


3


2





HAPPY NEW YEAR 2010!!!!




Cepat pulak aku wat countdown..Haha..Biaq pi r..Aku suke...Nape ek aku rasa macam something jer malam ne..Rasa macam...Ntah la..Tak taw nak describe macam mana..Sedih kot nak meninggalkan 2009..Tapi kenapa?Itu yang aku nak tahu tu...


Tahun 2009 macam berlalu begitu aje..Apa yang aku dah buat untuk diri aku?Apa yang aku dah buat untuk parent aku?Apa yang aku dah buat untuk agama, bangsa dan tanahair aku?


Kenangan-kenangan sepanjang 2009 telah aku pahat dalam kepala otak ne..Supaya menjadi pengajaran kepada aku menempuh tahun-tahun yang mendatang..And tahun yang terdekat 2010..Macam omputeh said
 "EXPERIENCES IS A GOOD TEACHER".


So, aku berharap tahun 2010 ne akan lebih bermakna daripada tahun-tahun sebelum ni..Aku akan lebih menghargai apa yang aku lalui nanti..InsyaAllah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...