October 19, 2009

~TRIP TO JERTEH, GANU SOKMO~

Bila sekali dah jumpa...mesti nak jumpa lagi..tak gitu?haha...
Sekali lagi hujung minggu yang bermakna aku dapat rasai..
Yakni trip ke Jerteh, Terengganu..
Bukan under UNITEN yer..(jgn salah paham)
Aku ikut bespren aku pulang ke kampung yer..
Baru je jumpa minggu lepas...
Nak jumpa lagi minggu ne...
Rindu la...
Tu tak leh jumpa selalu tu..
Kalau tak, asyik nak jumpa je (mcm pasangan kekasih je plak..hehe)..

Dah lama beno aku nak ikut cik fatiehah ni balik kg..
Baru kali ni ada kesempatannya..Alhamdulillah..
Sepanjang 2 hari aku kat sana, layanan sungguh istimewa..
Naik segan aku..
Dan aku baru tahu yang cik fujita ne memang terre memasak..
Wa cakap sama lu..(part masin 2 kita abaikan yer..hehe)
Sedap taw dia masak..
Bertambah nasi aku taw..hehe..

Dalam masa yang singkat tu..
Sempat juga kami pergi bersiar-siar..
Nama tempat tu Kolam Air Panas LA..
Dekat jer dengan rumah Nurul..
Tapi kami tak mandi pon..
Adik2 dia je mandi..Haiqal si kecik tu pon sekali..
Cian dia..kesejukan..kakak2 yer punya keje la tu..
Sebelah petang yer pergi pusing2 kampung..
Ingat tak pasal AYAH PIN?
Baru la aku taw, rupa2 yer area kampung nurul jer..
Aku ajak dia tuk masuk ke kawasan rumah ayah pin tu..
Tapi, dia tak berani plak..
Bahaya cakap yer.orang2 kat sana pelik...iye?



siapakah kakak2 mereka?
yg pasti bukan aku..hehe.

haiqal yg tomei..
ske sgt wat mke burok dia 2..

ni la dia kakak mereka..
dah macam bini muda je..

sayang nurul fatiehah..
mak cik, paim, nina, jihah. kudin n haiqal.



Terima kasih rul...satu pengalaman yang amat menarik.kalu ada masa, insyaAllah...org akan pergi sana lagi..jangan jemu tuk ajak org pergi sana lagi..jangan tunggu nak kawin je baru nak ajak..org sayang rul..moga kita dapat jumpa lagi ye..menambah lagi memori2 persahabatan yg terjalin antara kita..moga persahabatan ini terjalin dengan keredhaan-NYA dan berkekalan hingga ke syurga..org minta maap tuk sume salah silap org selama ni.

HAIFA SAYANG NURUL

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...