September 9, 2009

09-09-09

Menarik kan nombor tu...9 september 2009.atau singkatannya 09-09-09...dan 19 Ramadhan.sume ye 9 kan..menarik..ada sape2 kawin hari ni tak?selalunya tarikh2 cmni jd pilihan wat kenduri nasi minyak..eh, pose r.lupe plak..haha..watever.

Dah lame tul aku tak merepek2 kat blog ni..banyak betol la keje.tak tahan betul aku..midterm+quizes+assigment+tutorial=otak meletop..tapi disebabkan hari ni tarikh dia mcm bes je, so aku nak gak post pape kat cendawan kali ne..(tak sedar diri asgmnt ob kna anta sok..huhu)

Aku nak refresh balik r pape yang menarik berlaku hari ini..

Tadi aku n kawan2 berbuka ngan CIK ANA..cik ana ni empunya salah 1 gerai foodcourt kat cni.ktorg ne rapat ngan dia..anak dia bagi gelaran kat ktorg "GENG2 PEDAS"..sebab ye adalah kerna kawan2 aku ni ske sangat makan pedas.pedas yang tahap gaban yer..aku ni pulak bkn yer jenis mkn pedas.mkn pedas skit je dh sakit perut..dah ada genetik cina.mana la tahan makan pedas..isyh3x..cik ana belanja ktorg makan..so, hari ni kami berbuka free..yeehuu..ske2.

Ok...after berbuka 2 aku terus ke balai Islam tuk solat tarawikh.tak sempat tukar baju pown..tibai je ngan baju yang pakai dari pagi tdi..solat seperti biasa..tapi yang luar biasanya..solat terawikh hari ni aku rasa sayu sangat hati ne.sampai boleh menitik air mata aku..aku terpikir yang sok dah Ramadhan yang ke-20.maknanya tinggal 10 hari je lagi kita akan berpuasa tuk tahun ini..sedih..kejap je masa berlalu.amalan yang aku lakukan dalam bulan mulia ini sikit sangat..rugi.amat sangat rugi aku rasa..simptom2 datang bulan dah ada.adoi...lagi la aku rasa sedih..10 malam terakhir terdapatnya malam lailatulqadar.malam yang lebih baik dr seribu malam...adakah aku bakal kerugian sekali lagi??


Alamak..dh nk dekat masuk 10-09-09..dah la 2.tak leh celoteh panjang2..kang entri ni tak bley letak tajuk 09-09-09 lagi la...ok2..sekian dulu..aku nak wat assigment..cari taw malam lailatulqadar.jgn lepaskan yer...




~SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK~
~TINGKATKAN AMALAM, KURANGKAN KEMUNGKARAN~





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...