August 16, 2009

~2ND AWARD FROM CIK EZZAH~



1. Hendaklah diambil dan dipamerkan di dlm blog anda .
dah ambil deh..pon dah pamer haa...tapi kecik la..macam mane ek nak besorkan?

2. Sentiasa mengenang award ini !

perlu kerr?haha...apa la..yela2..saya akan cuba untk sentiasa mengenangkan.. :p

3. Hendaklah menyatakan komen anda terhadap award ini..

pada pendapat saya, award ne sangat la bagus..tapi pada pemikiran saya la, tak layak kot saya dapat award ne..blog ne macam hampeh je saya rasa.saya as de owner of dis blog pon rasa boring ngan blog ne..haa..jujur ne..watever!!!haha..

4. Berikan 2 sebab kenapa anda suka award ini ?
  1. suka sebab cik ezzah yang bagi....tapi kalu orang lain yang bagi, lagi saya suka..haha..ngamok cik ezzah kite kang..amponnn...;-)
  2. rasa macam di appreciate la juga..segala penat lelah berceloteh dalam blog ne upeye ada juga yang ambil tahu...makasih ezzah.luv u..
5. Berikan award ini kepada 5 orang

nak bagi kat sape yer?urm......
  1. encik chaei
  2. cik yana
  3. encik keme
  4. cik farah
  5. cik mikomi

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...