June 11, 2009

~AKU TAWAKAL JER~



fuh....berakhir juga special sem ne..petang tadi (semalam la mknanya) paper akhir..Public Relations..aduh..tension aku bila ingatkan balik..ada satu esei tu aku stuck r..benci yer..banyak plak tu markah yer..huhu..tapi pe leh wat.memang tawakal jela..tunggu jela result kuar nati..

pas exam pegi pekan jap..nak cari barang skit..leh pulak kaki ne terpeleot@terseliuh..masuk dalam lubang.tension punya hal, sampai jalan pon tak betul..nasib baik la tak teruk..tapi masih rasa sengal-sengal lagi ne..hadoi..thanx to makdu@biQa coz sudi urut kaki ku yang wangi ne..hehe..

gara-gara PR la ne..tension tul aku..tapi salah aku juga..sapa suh study last minute..baru kelam-kabut nak baca sume..tengak note pon ala2 kadar jer..nasib r..u deserve what u did..padan muka dengan aku..sok nak pegi Segamat..nak ronggeng2 jap..enjoy exam dah habis..mintak2 kaki ne tak meragam la..tak kot..dah ok da skit pas kena penangan makdu tadi..haha..

tu jela kot nak cite..aku tension sangat sebenar yer dengan exam PR td..orang lain boleh je buat..aku pula yang sangkut..mau tak tension..tapikan, aku tawakal jer...huhu.. :-( (yeke?)


6 comments:

Judiene said...

epa,
bwk byk bersabar,
hehehe
nnt xpsl2 ade pnggan mgkuk melayang,
gara2 geram xleh jwb exam..
hihihi!!

Haifa said...

pinggan-mangkuk m'layang??
oh...tidak akn sme skli..
dapor je yg akn m'layang.
ngan tong2 gas skli..
2 br betoi..hahaha..:p

arby89 said...

ada perang di sini??

Haifa said...

mn ade la..
aman damai ye blog ku ne..
hehe..

chaie safri said...

ehem2~ sumthing sound fishy here.. harhar..lek2 ye epa.. smile always.sss..

Haifa said...

fish.....??
org xjual ikan la kat blog ne..
pela chaei ne..:p

lek2x r ne..dh lpekn pown..
haha..tahpape kn..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...