April 3, 2009

~TAG DR NENEK MENOPOS YG DAH BERSAWANG~

Nenek tag aku..
dah berkurun dia tag aku..
baru sekarang aku dapat jawab...haha..
2 la..sape suh tag tak kena masa...

Ne la jawapan yer :--


5 hadiah yang anda impikan :-
  1. sebijik bear yang besar gedabak
  2. pelukan n ciuman yang betoi2 ikhlas dari sp2 pown (accpt yg bkn mahram yer)
  3. sebuah kereta mewah (wat ms skrg ne HONDA ACCORD lar)
  4. pakaian yang cantik2 lagi menawan (tp menutup aurat le)
  5. assossori2 yang melambak dan bertimbun2 (beg, jam, kasut....dll..)                                         

Alasan terhadap pilihan tersebut :-
  1. aku memang dah lame impikn....rasa mcm sonok sgt kalu dpt hadiah bear..
  2. rasa sgt2 disayangi n leh ilangkn strees
  3. sem 2 nti aku kna duk luar campus..mmg sgt2 diperlukn..tp bkn la ACCORD 2..
  4. aku dh penat la asyik kna beli pakaian jer..klu org bagi xyah ssh2 nk cari..
  5. yg ne pn sme lar...boring la...asyik kna beli jer..klu x, kna cop ketinggalan zaman plak.

5 perkara hebat pernah dilakukan :- (pebenda ek?)
  1. mandi sungai (Sg. Perak ne) dengan aksi2 yg mendebarkan..haha.
  2. bawak basikal sampai masuk semak dalam bendang
  3. gigit tangan cikgu masa tadika sbb dia xbagi aku balik umah..
  4. enjin mati kat tgh2 roundboard...bkn sume org leh wat mcm aku..hoho..
  5. tido lewat 5 6 pagi..(2 pown hebat ke?lantak la..aku dh xde idea le..huhu)

5 ciptaan yang paling disukai :-
  1. alam semesta yang indah terbentang (hehe...)
  2. bear yang comei2 (geram yerrrr..xde org nak bagi ker?huhu..)
  3. baju yang berdesignkn belang2 (ala2 zebra gitu...)
  4. ciptaan makanan yg sedap2 n lazat2
  5. pape jela ciptaan yg molek, cantik, indah, menawan di mata ku

5 perkara yang paling dibenci :-
  1. cicak, katak, lipas n serangga2 yang boleh menganggu idup ku (eiii...geli2)
  2. manusia yang tidak ada hati, perut, jantung
  3. membuat perkara yang memang diketahui berdosa, tapi wat jugak
  4. manusia2 yang terpesong akidah yer..(nauzubillah min zalikh)
  5. apabila kerinduan melanda diri ku


Tak nak tag sape2 ler...lagi pon follower aku bkn yer ramai pown...huhu..(sj jer way ayt sedih..jangan nangis plak)

4 comments:

safri@chaie said...

haifa, ko amek kos perniagaan ke kat sane??

haifa said...

a'ah...

nape?

da name is jaa zulaikha said...

aiseh...ckp nk bju belang2???
ptut asik dk tego jerk time k.ja pakai..wahahahahaha

haifa said...

yeke??
hehe...
tp belang2 mmg lawa pn..
btul x k.jaa??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...