March 2, 2009

~KERINDUAN~





Aduyai....................
Aku macam dah tak boleh tahan la..huk3x..rindu sangat2 kat mak..semalam, after solat asar aku baca al-Ma'thurath..ada masa terluang..aku baca la..tengah baca2 tu tetiba teringat kat mak..boleh plak aku nangis masa tu..tak pe la kan..nangis rindu kat mak..bukan ye kat manusia yang tak sepatutnya..hehe..aku nak balik rumah..dah sebulan aku tak balik rumah..jauh la..ni masih lagi dalam m'sia..belum lagi pergi over the sea nun..huhu..macam mana la kakak aku yang kat Ireland nun kan?mesti lagi seksa tahan rindu..lagi 2 minggu dia balik m'sia..sonoknya..tak sabar nak jumpa dyorg..windu sangat2..expecially kat athirah hanee..tirah ingat lagi ke kat mak teh?huhu...tapi sekarang ni aku dalam dilemma...nak balik ke tak..kalu aku nak balik dah dekat sangat dengan final..kalu balik rumah confirm la tak study yer..adoiii...sume ne gara-gara presentation marketing la ne..kena buat product..lecterer tu dah la cerewet nak mampos (sori miss fadzilah..hehe)...

Senarai nama manusia2 yang aku kerinduan (haha):-
  1. MAK N ABAH KESAYANGAN
  2. ADIK-BERADIK KU (KAKAK, KAK LON, ABANG N ANIS PEANUT)
  3. ATHIRAH HANEE N AYAHNYA(ABANG LONG)
  4. NURUL FATIEHAH ADNAN
  5. SHUHADA AMIRA MOHD RIDZUAN
  6. SYAMIMI ABU HASSAN
  7. KAWAN-KAWAN KAT KMKu (ramai sangat la...tak mampu disenaraikan)
  8. KAWAN-KAWAN KAT SMKA KERIAN (satu-satu ye dak laki aku rindu..nama n alamat dirahsiakan..:p)

Apa patut kita buat ek kalu kita dilanda kerinduan?adoiiii......baru kini aku tahu rindu tu macam mana.........:-(

4 comments:

eddy said...

salam...
thanx sebb follow blog sy...hihi

haifa said...

same2...:)
awk follow la blog sy plak..
hehe...

nenek™ said...

kat aku,rndu x?

haifa said...

tak pown....hua3x..
kn dah state dak kmku 2...
t'included jgk la...
leh ty plak....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...