March 15, 2009

~KAKAK KU SAYANG~

sama x muke ktorg?



kakak....alhamdulillah...penerbangannya dari ireland bersama family ye (abg ipar ku n athirah) selamat tiba di m'sia dengan selamat ye pada 10hb ari 2..aku boleh lpe dia balik.dasyat punya adik..teruk tul..dek tamparan asgmnt r ne..

pagi semalam dia dah smpi kat perak (umah aku la)..semakin membuak-buak r rasa nak balik aku ne..sabar2..ada 3 ari je lg....huhu..

kakak ku sekarang ne duk kat ireland ngan husband n ank ye..dia br pas amek ACCA kat cna..skunk ne dh keje la as finance officer..husband ye plak tgh wat master medic sambik keje spital cna..klu ditambah tolak darab bagi...dah 6 taun lebih r dia duk kat negara org nun.. 

sebelum dia kawen dia blaja kat liverpool, uk..pas je grad trus kawen ngan abg ipar ku.ktorg pgl dia abg long..dia ne org johor..jauh tul jodoh kakak ku ne..huhu..pas je kawen trus g belfast, ireland..tak nyabo2 tul..sbb ye abg long ku 2 xdpt cti lme..2 yg tergesa-gesa 2..

lme btul dia duk kat ngr org..rindu sgt kat dia..tiap taun leh jmpa 2x je..sday x?huhu...
ank ye, athirah hanee, mesti dh besar skrg..tiap kli balik je mesti berubah..xsabo ye nak jumpa dia...tepon tadi dia xnak ckp plak..xdpt dengar sore dia..

aku bangga ada kakak mcm kakak ku ne...dia memang idola family..badan je kecik.tapi ati ye besar..dari kecik lagi aku berangan2 nak jadi mcm dia..result gempak tiap kli exam.study kat sek famous2.dpt futher stadi kat ovrsea...tapi sume 2 tak tercapai..huhu...n aku taw pe sebab nya...

nak taw nape?sebab aku ne pemalas..haha..(gelak dlm keadaan bangga)


4 comments:

smiling princess said...

nak athirah hanee...huhu...kikepa bila nak g ireland..nanti belikan owg mainan..

haifa said...

adoi..
xkn la nk g ireland semata2 nk bli mainan..
pela miQa ne..
xstandart tul..

motivator said...

udah tahu malas, sila la berubah..

haifa said...

kalu,,,,
nak b'ubah pown malas..
mcm mn 2 tuan motivator?
urm???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...