March 14, 2009

~HIDUP TERABUR~

tunggang-langgang idup ku sekarang ne..sepanjang migu ne tido xpenah ye cukup..tido sehari 2 3 jam je..isyh..cepat la selesai sume ne..aku dah tak tahan nak tanggung..rasa nak nangis je sepanjang masa..

stat je aku studi kat cni mudah betul aku nangis..aku pown aku jadi makin beremo kat cni..ne sume gara2 ketepesongan aku..xsangka leh terpesong jauh mcm ne..bayang kn la dr sains hayat leh terjerumus ke biz plak..klu korang dlm situasi aku la..pe korang akan wat?minat kat subjek sains sejak dr standart 4 lgi..bayang kn la..pas 2 tiba2 je blja sume2 ne....

tapi, aku redha je dgn ketentuan-Nya..Dia je yg taw mana yg terbaik untuk aku...

final dh dekat sgt neyh..stadi ye xstat2 lgi...serabut la kpla otak ne..rs nak cabut je kpla ne..simpan dlm kotak..tak de pening2 nak wat pe...lepas je 16hb ne mmg aman la dunia ne skit..asgmnt yg menghantui sepanjang sem ne selesai..


AKU NAK BALIKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!huhuhu.....tolong la bawak aku balik perak nun..nak kosongkn otak ne..nak tpup semangat ne..dah hampir nak padam..nak refresh emosi ne..dah xbtul macam orang giler..

tolong...aku memerlukan seseorang tuk peluk erat2..ilangkn sume ketidakbetulan aku ne..

ada sapa2 nak peluk aku?




4 comments:

Smiling Princess said...

kepah!!!miQa leh peluk..meh cni..hahaha

cian kikepah..hehe

xpe bertahan yer..

eddy said...

sabar la yer
sumer tu dugaan dari tuhan...
DIA lebih mengetahui...(^^)

haifa said...

miQa :
rasa ye mlm ne org yg kna peluk miQa..sabar ea miQa..gemox 2 mmg jahat..p'jenayah antrabgsa.


eddy :-
thanx eddy..huhu..

Anonymous said...

gila ape srh org2 peluk ni...
kawin la...
senang koje..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...