March 16, 2009

~AKU INI APA?~

Dia kata dia sahabat aku,
tapi aku tak tahu apa2 pown pasal dia...

Dia kata dia sahabat aku,
tapi dia tak berkongsi masalah dengan aku pown...

Dia kata dia sahabat aku,
tapi dia langsung tak percaya kn aku...

Dia kata dia sahabat aku,
tapi nape dia buat aku mcm neyh???

Aku tahu aku bukan pendengar yg baek,
Aku tahu aku tak boleh menghiburkan hati mu,
Aku tahu aku seorang sahabat yg teruk,
Aku tahu aku selalu menyusahkn mu...

Apa kegunaan seorg sahabat?

bagi aku...

sahabat adalah segala-gala ye..
tempat meluah kn segala terbuku di hati,
tempat untuk mengadu..
tempat untuk bergembira n bersedih..

Tolong jgn seksa aku begini,
Aku sahabat mu....
Aku harap kamu juga pikir begitu..
Aku sahabat mu...
Aku ingin merasai semua itu...

8 comments:

eddy said...

haifa...
cam tgh sedey jer...huhu
jgn la camni...
mungkin kwn awk tu xnak awk susah pasal masalah dier...
sbb tu die wat camtu...
dier bukan x percaya kat awk...cuma dier mungkin blom bersedia tuk crite kan segala2 nyer kat awk...
hanya yg boley sy ckp...awk kena la bnyk bersabar...doa2 agar terbuka hati dier nak berkongsi dgn awk k...(^^)

haifa said...

aduh eddy..
awk wat sy nk nngis la...huhu..
thanx ea...
myb btul ckp awk 2..
tp sy xleh trima la..
siyes xleh terima...
tp sy akn try tuk memenuhi kehendak dia..

thanx eddy 4 once again..(^_^)

Anonymous said...

huhu..
ni sajak ke gurimdam keape??
ape ni?
macam2 la awak ni..
ape2 pun. dy tetap kawan awak..
mgkn ada sbb munasabah yg menyebabkan dy xmahu berahsia.
mcm eddy tu kata, doakan kwn awk tu terbuka hatinya untuk berkongsi..
jgn sedih2 ya..
kalau sy dkt ngan awak, blh la sy jg pendengar setia..:gatal plak aku:
hahaha...
awk xkenal sy..xpe..
nway, nice to know u..
troskan memblog ya..

haifa said...

sp ne hah?
nak selindung2 plek...
tp mcm dh knl lme jer..
n jauh dri sy...sp ek?

nway, time kasih byk2.
sgla ye dh ok skrg..
doakn p'shbtn kami ye..
(^_^)

nenek™ said...

anda telah d tag..sila prgi ke blog aku dan jwb soklan2 spt yg aku jwb tu dlm blog anda

haifa said...

ala anim...
malas la nak main tag2 ne...
mmg klu bley nk ngelak taw..huhu..

nti la ea org wat..
pas final nti...
makasih bebyk na..huhu..:-(

elya~nadia said...

yo haifa!!!
engt kite lg?? wndu kamoo la...

btw.. dun sad2 la.. rmai lg yg leh jdk shabat kamu k..

slm wndu dari jaoh.. mmwaaaaahhh!!!!!

gewd lck for ur final!!!

(link 2 my blog ek... =p)

haifa said...

yeke rmi lg leh jd shbt kt?
shbt sejati bp org je ek?
sorg ke lebih?

byk plak soklan kat cni..hehe..

elya,,
i follow u..
hehe..:p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...