February 24, 2009

~AKU JAHAT KE?~

adoyai..tak taw la nak luahkan macam mana..tak penah dibuat sebelum ne pe yang telah aku lakukan petang tadi..rasa tak tenteram je hati ne..tapi bukannya aku nak buat macam tu..tapi....'si dia' yang memaksa kami buat macam tu..aku bukan sesorang.sekali dengan kawan aku..ktorg berkomplot sama-sama..dah sama-sama tak tahan dengan perangai yang tiba-tiba berubah tu..apa kena ntah..huh!!petang tadi..macam biasa lar..bila nak pergi kelas je mula la mesej.."dah ciap gtaw ek"..panas je baca mesaj tu..dah boring lar dengan mesej tu..bila nak pergi kelas, nak pergi makan baru nak mesaj..pe!!ingat ktorg ne dayang dia ke..bila tak ada kawan baru la nak cari ktorg..bila sesorang nak pergi kelas baru la nak cari ktorg..macam tu ke kawan???bila susah je baru nak cari ktorg..ktorg ne macam tempat lepaskan sesak dia jer..memang tak balas pon mesej tu..aku cepat-cepat ciap terus turun..tu pon terhendap-hendap..takut kot-kot dia keluar rumah ternampak aku..mampus..terus pergi blok c.menyorok kat situ...takut tu..nak buat jahat, tapi terhendap-hendap, menyorok lar...yela..mana penah aku buat macam ne..sebelum ne aku tak penah pon jumpa manusia macam ne..angin apa ntah bertiup kat dia..sebelum ne ok jer..tak ada masalah pon dengan ktorg..elok je sembang-sembang, gelak-gelak...ne tiba-tiba je jadi pendiam, duduk dalam group ktorg pon senyap je tak reti nak bercakap..dah bisu ke??malas la nak tanya nape..sebab meluat yang teramat sangat..nasib baik la aku ne tak rapat dengan dia dari awal lagi..kawan aku yang berkomplot sekali tu, lagi lama berkawan dengan dia..lagi tension ngan 'si dia' tu..malas la nak cerita lebih detail..sakit hati je bila pikir kan balik..tapi yang penting memang aku dah buat jahat la..sampai 'si dia' tu tak pergi kelas finance tadi..tapi bukan salah ktorg..dia sendiri yang patah balik apasal..tak cakap pon ktorg tak pergi kelas tu..kalau ktorg tak pergi pon, pergi jela...yang ikut ktorg tu nape???nampak sangat tak boleh nak hidup sorang-sorang...dah tahu tak boleh hidup sorang-sorang yang buat macam tu kat ktorg tu nape?!bila ajak pergi mana-mana ke...jawapannya...malas la...nak tido lar..macam-macam je alasan dia...dah tak reti nak bergaul dengan manusia ke??kalau dah reti dengan manusia, binatang banyak kat hutan belakang ne...pergi la berkawan dengan dyorg..senang cerita..tak payah nak menyesakkan hati n fikiran ktorg ne dengan perangai yang ntahpape tu...tolong la paham...banyak lagi benda yang nak difikir...tolong la jangan bebankan lagi kepala otak ktorg ne..buat masa sekarang ktorg memang tengah cuba larikan diri dari 'si dia' tu..ligat je kepala otak ne nak cari alasan pe kat 'si dia' tu...nasib r...jangan ajar aku jadi jahat..tapi aku jugak yang susah hati dengan pe aku dah buat...aduhhh.....TEEEENNNNNSION!!!!!

6 comments:

nenek™ said...

sakit mata aku baca...awt kecik sgt tulisan

haifa said...

hehe...sje jer..
xnak bg korang baca..
bior smpi juling mata 2..keh3x..:p

♥ khatiqa ♥ said...

hahhaa..
akhirnye...
dpt....
gk....
bce....
huhuhu...
tp...
spe....
dak tu erk??
plz:chocstrawberry0810

haifa said...

sonok ea dpt baca?haha...
pela kak ikha ne...
dh jwb kn...xyah la nk mention kat cni..
xptt kn...huhu...

eddy said...

salam...
tumpang lalu jer...hihi

haifa said...

eh...sape ne?
leh tumpang2 plak dia..
huhu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...