September 5, 2011

~Bersawang~

Assalamualaikum wtb n Selamat Hari Raya Aidilfitri....


Terima kasih tidak terhingga kepada sesape yang rajin menyinggah kat blog yang dah bersawang nie..Sudah ditinggal berkurun lamanya aku rasa.Last hupdate pun aku tak hinggat bila tah!!Ada blog macam tak ada blog..Apa daa~


Disebabkan dah bersawang berjuntai2 sampai ke lantai la tetiba merasa nak mencuci mengemas balik..Benda yang lama kalu tak dijaga, alamatnya reput begitu jela dimakan anai-anai. Anai-anai pun dah beranak pinak dari moyang ke monyet dari cicit ke piut dan sehingga tak ada gelaran ler..


I'm wonder...Ada ke sesape nak tawu pe status aku sekarang?Study ke keje?Single ke double?Sihat ke sakit?


Tak ada kot kan..Aku sedar sendiri ler.Tak payah nak mention...Mana ada nak minat nak dengar cite pasal aku.Sape la aku kan..(Emo tak pasal2..Hahah)


Okey la setakat nie dulu...


Akhirul kalam, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI daripada  saya NADIATUL HAIFA JAMAL sekeluarga...Have a bless SYAWAL!!!







LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...