March 25, 2011

~Hari Bersejarah~

MINYAKKKK HABISSSSS!!!!

OH TIDAKKKK!!!!



Bukan nak cite pasal minyak masak kat kedai habis. Tak leh masak. Crisis minyak2 sedunia ker. Pasal tangki minyak meletup ke.. Bukan~ Tapi nak cite pasal minyak motor aku yang habis di tengah2 jalan. Kat Hollywood Muadzam Shah neyh.. Tak penah2 dibuat minyak boleh plak habis hari ini.Walaupun salah aku, still aku nak salahkan motor tu jugak.. Tak kira dier jugak yang salah.. ACONG! Pamping 100x! Sape suh minyak habis time aku tengah desperate macam tu.. Kalu nak habis pon bior ler kat depan station minyak. Bunkan yer kat tengah hollywood orang lalu-lang pon tengok pelik. Wat malu aku jela ko ni ACONG.. Huish!!~

Tak nak rapat plak gambar ni..heh~
Ni la Muadzam Shah Hollywood yang aku duk cakap tu.

p/s: Lain kali kawan2, sebuzy macam mana pon pastikan minyak kenderaan anda ada yer.Kalu tak jadi ler macam i ni..Sob3x~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...