November 18, 2009

~MEMOIR OF SEMESTER 3~

Akhirnya....berakhirlah juga semester 3 yang penuh dengan suka duka ne...bermakna juga hanya tinggal lagi 3 semester je aku nak menempuh hidup sebagai siswazah UNITEN ne..haizz..macam tak sanggup je rasanya nak meneruskan..tah apa lagi la dugaan dan cabaran yang bakal menjelma..pape hal pown, aku nak recap serba skit pe yang dah aku lakukan sepanjang sem 3 yang lepas ni...lets pictures talk k..hehe..

PROGRAM BAKTI SISWA- BUBUR LAMBUK







Program ini diadakan masa bulan pose..2 hari..
Dari merewang sampi la meraweng..hoho..

HARI RAYA AIDILFITRI
  




Raya kali ini memang berbeza sangat..banyak kelainan yer..
Termasuk la kedatangan tetamu yg tak tertepis2..penat dowh.

PILIHANRAYA UNITEN KSHAS







Time ini aku demam..pose pulak tu..memang tak larat giler..
Tapi dah tanggungjawab (konon..) aku undi gak..huhu..

NOIR PLC 2009



Program ini under Pro-Life Club..Ustaz Anuar punya keje r ne.
Nasib baik bes..penceramah dia hebat..tak boring dengan dia b'celoteh.

KONSERT NUR CINTA DE' HATI






Best konsert ne..ada Ramli Sarip, UNIC, In-Team n Ustaz Zambri..
Dan juga Aiman Akademi Nasyid 2..
Tp yang paling best..Nurul datang join sekali..bes!!rindu kat dia..

DE' BESUT - RUMAH NURUL



















Aku pergi Besut, Terengganu..selama 3 hari 2 malam.
Pergi rumah nurul, bespren aku..saje je nyibok ikut dier balik.
Merasa gak aku pergi umah dia..hehe..

JAMUAN RAYA PPI




Jamuan ini diadakan untuk celebrate PPI coz jadi persatuan terbaik di UNITEN..
Alhamdulillah..tak sia2 usaha AJK PPI selama ini..

HADIAH DARI SAHABAT KESAYANGAN



Banyak lagi sebenarnya hadiah dia bagi..tapi tak tangkap gambar..hehe..
Time kasih rul..nanti bagi banyak2 lagi yer..


Semua yer sudah berlalu..hubungan aku ngan kawan2 pon semakin erat..qis, biqa, anum, kak arie..dan juga kawan2 lain..tanpa dyorg segala kenagan ini memang tiada manisnya..begitu juga dengan bespren aku..even, jauh nun di Gambang nun macam tak ada ape boleh pisahkan kami..insyaAllah..aku berharap semester2 akan datang adalah lebih baik dari dari semester 2 ni..amin..




p/s :- Sama2 Kucai..saya memang baik..hehe..jangan marah rul..dah tak ada gambar lain dah..2 je yang ada gambar dier..rul gak yang suh wat cite pasal dia..heee..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...