October 29, 2009

~APA NAK JADI?~

Apa nak jadi?
Apa nak jadi?
Padan la muka...
Malas la lagi....(terre plak aku tukar lirik)


Aku kesian kat diri aku nie..Tersangat la kesian..For final exam sem ne aku dah lepas 3 paper..First paper, boleh la kowt..Second paper aku dah start tension dowh..tak taw la mende aku jawab n tak semua aku boleh jawab dengan baik..Lepas je keluar exam hall tanya kawan2 boleh jawab ke tak..Majoriti plak cakap "boleh laaa"..Aiseymen...Ape kes ne epa?Orang lain boleh je jawab...Ko tah mend je jawab..Aduh...Takpela...Dah lepas..Tawakal jela..cakap kat diri sendiri..Nak sedapkan hati la konon..Tak ada maknanya..


Third paper..Pagi tadi..Managerial Accounting..Aku kalau dengar account je dah rasa nak terbalik je dunia ni..Ingat lagi masa Form 3 dulu belajar dengan Cikgu Faridah..Bersungguh-sungguh dia ajar aku..Aku sengal2 jugak..Nasib baik la Kemahiran Hidup dapat A..Bersusah payah aku buat paper MA tu tadi..siap sempat kira  agak-agak result nanti dapat berapa..Tengok la..Betapa terluangnya masa aku menjawab soalan-soalan account yang menarik hati tu..


Aku tak taw la ape nak jadi sem ni..Semua paper macam hampeh jer..Carry mark dah la rendah..Final plak tak boleh buat..Bencinya la..Mudah-mudahan la paper2 yang seterusnya tak seteruk macam ne..Adoyai.. (T_T)




Kata ku :-
Kawan2, jangan la contohi aku..
Study seawal waktu..(tapi, study last minute baru masuk kan..betul tak?)
Itu jela aku nak kata...yang pasti aku TENSIONNNNN sangat2 sekarang ni..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...