May 3, 2009

~LONELY OR LONER~

ni kat Kuantan...
sementara tunggu bus ke muadzam..




ape dier ek nak post kali ne?urm...dah lame giler tak update blog ne..huhu..dah tak taw nak cite gapo dio.....
hah!!!hehe...

rabu-sabtu baru ne kan kawan-kawan majoriti yer pulang ke kampung..kalu aku tak pergi ke mana-mana memang aku akan keseorangan la di bumi muadzam ne..so, aku decided tuk g UMP tuk jumpa abang n nurul (sahabatku)...seronok sangat dapat jumpa dier..lame giler tak jumpa...rindu amat sangat kat dier..huhu..even, just terperuk je dalam bilik dia tapi tak rasa pon keboringan duk kat sana.maybe sebab dia ad kot..hehe...sayang rul...thanx a lot coz bagi penginapan 1st class punya...he~~~ :p

n sabtu (semalam) aku terpaksa juga balik ke muadzam ne..mula-mula decide nak duk sana sampai ahad.tapi disebabkan masalah yang amat rumit untuk diselesaikan terpaksa la aku gagahkan diri juga balik.berat hati giler aku nak tinggalkan dier....aduh....sebak betul hati ne... :-(

aku balik sorang-sorang..dari simpang 4 kat gambang tu aku tunggu bas tuk pergi ke banteng.abang yang antakan sampai situ..sek bek ada abang..hehe...(jangan salah paham.abang kandung yer.) tunggu bus punya lame n akhirnya muncul juga bus pe ntah..lupa dah nama yer..sampai kat benteng aku tunggu bus ke muadzam plak.sejam lebih gak r tunggu..boring tul.tak ada pe nak wat, aku beli paper..paper pon tak ada pe yang menarik..

memang tak seronok pon kalu berjalan sorang-sorang ne..tak best.banyak benda tak leh wat.boring.kalu leh nak cepat sampai je..tapi aku memang selalu gerak sorang2 pown...tak taw la dari mana datang keberaniaan tu.bila balik perak pon aku selalu snsorang juga..naek bus, LRT, komuter sorang2..aku leh jalan sorang2 kat K.L tu...nasib baik la tak ada apa-apa terjadi..alhamdulillah la...

aku baru realize yang aku akan wat pape pown tuk orang yang aku sayang..tambah-tambah lagi kalu tuk berjumpa dengan mereka.tak kesah la jalan sorang2 pon..janji dapat jumpa..aku akan pastikan apa yang aku dah rancang akan terlaksana.even, akan menyusahkan orang laen...haha..naseh r..

pe dier aku nak cite pon tak taw la...macam merepek2 jer..ah, lantak la...layannnnn....:-)




ni kat KL Sentral..
sementara tunggu komuter datang..
nak balik ke perak.







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...