April 9, 2009

~SELAMAT HARI JADI NURUL~


Tanggal 9HB APRIL 1989....

Lahirlah seorang baby yang comel lotey..
(uwek3x)

Mak n ayahnya memberi nama Nurul Fatiehah.....
(mak n abahku panggil "nurul alham"..hehe)

Membesarlah baby tu perlahan2..
(2 sebab dia kering-cekeding jer..huhu)

Pelbagai onak dan duri telah beliau tempoh..
Menjadikan beliau seorang yang tabah dan cekal...

Kini,
Umurnya sudah menjangkau 20 tahun..
(haha...dah tua...padan muke)

SELAMAT HARI JADI NURUL FATIEHAH
HEPI BESDAY TO YOU...

Doaku,
Moga Allah selalu memberi kegembiraan..
Dan kesenangan di dalam hidupmu..

Doaku,
Moga tali persahabatan kita..
Akan berpanjangan selagi hayat dikandung badan..
Amin.....




~~~ kenapa ntah aku beria sangat post pasal budak ne?aku pun tak taw..hahaha..tapi hari ini besday dia..aku memang tak kan wish melalui sms..saje nak wat mogok..(konon ye la)..bagi aku, budak ne memang istimewa..seronok n bangga dapat berkawan ngan dia..even, dari luaran ye kami tak ada la rapat sangat pon..(yeke tak rapat?) aku kenal ngan dia pon baru je lagi..tyme kat matrix dulu..lebih kurang 2 taun la kot..tapi rasa macam dah lame bebenor kenal ye..kalu dia baca ne mampos la aku!!dia bukan ye suka nak expose2 ne..berbeza ngan aku..aku pape hal mesti nak expose punya..baru mantap!!hahahah..sorry rul..jgn mare..nati bertambah2 tua tak taw..tak ada sape nak kang...keh3x..:p ~~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...